• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Cash2you, samma som Cashbuddy?

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
Det låter ju inte klokt. Du skall en gång per lån kunna få chansen att betala ikapp för att undvika en uppsägning. Hur många månader handlar det om?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Javisst är det sjukt. Cash2you är lika sjuka dem. Skickar en uppsägning och påtalar att hela skulden skall betalas INOM 30 dagar. Är dessa nya finanskräk så dåligt bevandrade i svensk lagstiftning så skall det blir riktigt kul att låta detta gå till tingsrätten. Nu jävlar!
 

Birgitta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Februari 2012
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag har på bägge , dock tagna för rätt så längesedan, de kanske har ändrat regler sedan dess
 

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
Javisst är det sjukt. Cash2you är lika sjuka dem. Skickar en uppsägning och påtalar att hela skulden skall betalas INOM 30 dagar. Är dessa nya finanskräk så dåligt bevandrade i svensk lagstiftning så skall det blir riktigt kul att låta detta gå till tingsrätten. Nu jävlar!

Bestrid uppsägningen. Prata med med Konsumentverket.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Mitt lån gick till inkasso, mailade till intrum invest om jag kunde gå en avbetalningsplan på 1000kr /mån och det var helt ok
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
tingsrätten

Någon som vet hur samarbetsvilliga Intrum Invest är när man medgett talan i Tingsrätten?
Hos många kan man ju få en avbetalningsplan efter att man medgett dom, men hur är det med dessa? Någon som vet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp